zaterdag 12 oktober 2013

Zaterdag

Moe ben ik, heel erg moe. Ik slaap heel slecht op het moment, ik heb flinke nek- en schouderklachten, mijn linkerhand doet pijn en in mijn rechterarm zit weinig beweging. Dat is al 2 jaar zo maar het ging de laatste tijd veel beter. Nu gaat het helaas weer een stuk minder, ondanks twee keer per week fysiotherapie. Ook is het druk in mijn hoofd, meer dan ik eigenlijk aankan. De zwerfkat slokt veel van mijn energie op. We werken nu toe naar de Grote Finale aanstaande dinsdag: dan wordt hij gecastreerd, gechipt, krijgt hij zijn entingen en wordt hij van onder tot boven gecontroleerd door de dierenarts. Daarna zijn we flink wat euro's lichter en kan ik hopelijk weer wat ontspannen. Zo dus.

Fijn weekend allemaal!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...