zondag 27 oktober 2013

Oproep: Broodbuik

Al geruime tijd probeer ik de hand te leggen op Broodbuik, het boek van William Davies. Alleen, het boek is niet bij onze bibliotheek verkrijgbaar. Ik heb het aangevraagd en ik kreeg een mail dat het voorlopig niet beschikbaar is (lees: niet wordt aangeschaft). Meestal kan ik vrij makkelijk boeken lenen die niet in onze vestiging verkrijgbaar zijn omdat het dan bij andere vestigingen vandaan wordt gehaald, maar dat kan blijkbaar niet met dit boek. Tweedehands worden er best pittige prijzen voor gevraagd. Of dat het me waard is betwijfel ik.

Wie wil mij dit boek lenen? Stuur dan een mail naar: consuminderenmetspaarcentje@gmail.com. Uiteraard vergoed ik de verzendkosten en stuur ik het na lezing weer terug.

Update: dank zij een reactie van Akelein kan ik het boek binnenkort lezen, waarvoor dank!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...