zaterdag 6 juli 2013

Vakantie!

Gisteren vierden we dat de schoolvakantie voor S. is gestart met een lekkere lunch bij Bagels en Beans in ons IJsselmeerstadje. Heerlijk gegeten en en passant Oma die voorbij fietste op een drankje getrakteerd. Daarna zijn we even de stad in geweest, M. kocht in de uitverkoop wat t-shirts en ik een shirt en een blouse. Sinds we allebei een eigen kledingrekening hebben is er nooit meer gekissebis over kleding kopen en voel ik me ook niet meer schuldig als ik het doe. Het geld is er en dan kan er iets worden gekocht en op is op.

De komende weken zal ik wat onregelmatiger  en minder vaak stukjes plaatsen. Ik ga hopelijk genieten van mooi zomerweer, lekker veel lezen en wat minder achter de computer zitten. Wel plaats ik volgende week maandag, woensdag en vrijdag het interview met Luccy, die fl.50.000 schuld afloste.  Heel inspirerend om te lezen kan ik jullie alvast vertellen!

Ik duik vandaag de keuken in. Morgen krijgen we bezoek, mijn vriendin komt hier met haar gezin lunchen. Ik hoop op een zonnige dag met veel lekkere hapjes onder de parasol. Die zon heb ik niet in de hand, maar de rest wel. Fijn weekend allemaal!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...