vrijdag 3 mei 2013

Zwak, ziek en misselijk

Geen echt aansprekende titel maar zo voel ik me wel. Als jullie dit lezen, ben ik onderweg naar Frankrijk. Althans, dat hoop ik. De afgelopen week lag ik plat met een keelontsteking en een infectie aan de luchtwegen en inmiddels ben ik zo verkouden dat ik beter een emmer onder mijn neus kan hangen, in plaats van zakdoeken te gebruiken.

Ook dit keer hebben we oppas voor het huis, een fijn gevoel. De katten gedragen zich bij thuiskomst veel relaxter als ze zijn vertroeteld door iemand die hier logeert, in plaats van dat een buurvrouw langskomt om eten te geven.

Doordat ik ziek was, heb ik weinig tot niets kunnen doen van wat ik van plan was deze week. Ik wou het huis zo achterlaten dat het net lijkt alsof we hele propere mensen zijn. Dat is niet echt gelukt. Ook zou ik met S. wat leuke dingen gaan doen. We waren van plan naar een museum te gaan en misschien om ergens met de trein naar toe te gaan.  In plaats daar van lag ik op bed en lag S. gezellig naast me, lezend of al computerend. Een groot voordeel is wel dat ik na een week nietsdoen goed uitgerust ben en dat ik lekker veel gelezen heb.

Zo heeft elk nadeel een voordeel. Voor nu fijn weekend allemaal en tot ziens.

Naschrift: dat ik een beetje de kluts kwijt ben, blijkt wel. Dit stukje stond voor morgen gepland en vandaag zou hier de recensie van het boek Exit van Annemarie van Gaal komen te staan. Dan krijgen jullie die morgen te lezen!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...