donderdag 30 mei 2013

Kapotte laptop

Sinds een paar dagen doet de laptop bijna niets meer. Computernitwit als ik ben heb ik veel geprobeerd en mezelf tot het uiterste getergd. Op een bepaald moment ontdekte ik dat als ik de laptop in de veilige modus opstart, de meeste programma's het wel doen. Weer veel lang durende uren later, kwam ik er achter dat er hoogstwaarschijnlijk een intel update is geweest, die niet compatibel is met ons windows besturingssysteem. Problemen kunnen echter niet worden opgelost in de veilige modus en zodra ik het in de normale modus probeerde, liep alles weer vast. Grrr.

Dus breng ik de laptop zo weg naar een reparatieservice hier in Hoorn. Dan ben ik het verlengstuk van mijn arm en de deur naar de buitenwereld 5 tot 10 dagen kwijt. Oef! Op vakantie overleef ik dat makkelijk maar hier zo in mijn eigen omgeving vind ik dat heftig. Wel kan ik in de avonduren soms heel even op de werklaptop van M.

Ik ben de komende tijd dus minder aanwezig en zal ook minder frequent schrijven hier. Voor morgen staat er een recensie klaar van het boek "Waar doen ze het van"  van Erica Verdegaal en verder zie ik wel wat er lukt. Minder dan anders waarschijnlijk.

Natuurlijk is het jammer dat dit geld gaat kosten, maar daar hebben we de buffer voor!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...