woensdag 24 april 2013

Woordverificatie

Hoewel ik er zelf een enorme hekel aan heb, heb ik de woordverifcatie weer aangezet. Ik word echt compleet gestoord van de spam en de gore berichten die ik in mijn mailbox aantref. Blogger zelf beschouwt het wel als spam en publiceert het niet (soms wel, er glipt wel eens wat door) maar alle reacties komen ook in mijn mailbox terecht. Vooraf weet ik niet wat voor bericht ik openklik. Na de afgelopen maanden dagelijks tientallen onzinmails te ontvangen met links naar sites waar ik niet op zit te wachten, zijn jullie de lezers dus nu even de dupe. Applaus voor mensen die ondanks de woordverificatie blijven reageren. En wie tijdelijk niet meer reageert: ik waarschuw als de woordverificatie weer wordt uitgezet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...