vrijdag 26 april 2013

Meivakantie

Vanmiddag gaat de meivakantie in. Die duurt bij ons maar liefst twee weken. Heerlijk! We gaan veel lummelen, buiten zijn en genieten. Dat gebeurt deels in Frankrijk waar we met Oma een paar dagen naar toe gaan en deels gewoon in de eigen tuin. Om weer helemaal op te laden, gaat het hier even stiller worden. Wel plaats ik op de maandagen gewoon een aflosverhaal. En jullie hebben een recensie van me tegoed van het echtscheidingsboek van Annemarie van Gaal. Zodra ik dat uit heb, plaats ik de recensie. Eigenlijk wou ik die vandaag plaatsen maar gisteren lonkte de zon en ik was niet in staat om meer dan twee zinnen te lezen en dan dwaalden mijn gedachten af, voelde ik de zon op mijn hoofd en was compleet ergens anders.

De vakantie in Frankrijk is volgens het bekende recept: ik zoek een huis uit en Oma betaalt en gaat mee. De kosten daar delen we. Om dat te bekostigen gooide ik de afgelopen maanden elke week wat euro's in een potje en dat draaien we dan om en nemen we mee. De laatste keer dat ik telde stond de stand op € 150. Dat is voldoende voor boodschappen, wat terrasjes en wat entreeprijzen van kastelen. Komt helemaal goed!

Zo dus! Fijne tijd, wat jullie ook gaan doen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...