zaterdag 13 april 2013

Denk even met mij mee: welke naam past bij het blog?

Spaarcentje bestaat nu 2,5 jaar en groeit nog steeds. De laatste tijd overweeg ik om de naam aan te passen. De naam Spaarcentje dekt immers helemaal niet meer de lading van de inhoud van dit blog. Steeds meer gaat het om evenwicht in je geldzaken, balans, leren uitkomen met wat er is en je wensen daarnaar aanpassen.

Ik heb de volgende suggesties, aan jullie de vraag waar je voorkeur naar uitgaat:


  • Wijzer met geld
  • Geld in evenwicht
  • Budget in evenwicht
  • Evenwicht in je budget
  • Budget op maat
  • Grip op geld
  • Balans in je budget
  • Budget op orde
  • Budget in Balans

Wat vinden jullie? Andere suggesties?  (Waarbij ik opmerk dat ik geen jolige naam wil hebben maar gewoon een naam die de lading dekt van wat ik doe met mijn blog). Graag massaal reageren!

Alvast bedankt voor het meedenken en reageren en fijn weekend!

ps: ik ben niet van plan mijn linkadres te wijzigen, anders ben ik straks in één klap onvindbaar. Het gaat dus echt alleen om de naam die je boven het blog ziet staan.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...