zondag 3 maart 2013

Landelijke Genoegdag

Het tijdschrift Genoeg bestaat 20 jaar, als je de periode met de Vrekkenkrant ook bij de leeftijd optelt. Voor Genoeg een goede reden om een feestje te vieren. Op 24 maart wordt de Landelijke Genoegdag 2013 gevierd, van 10 tot 17 uur, locatie NDSM-werf Amsterdam. Een inspirerende dag met gelegenheid tot het volgen van workshops en het ontmoeten van gelijkgestemden en de makers van Genoeg.
Je kunt kiezen uit onderstaande workshops (twee rondes)

  • Rouleer de kleer
  • De huishoudcoach
  • Opgeruimd!
  • Gelukkig met genoeg - debat
  • Genoegjubileumtaartversieren
  • Recepten voor klein Geluk
  • Vrolijk besparen met Marieke Henselmans
Als dit soort berichten binnenkomt in mijn mailbox, dan baal ik stevig. Hier zou ik echt heel graag naar toe gaan. Helaas, dat lukt gewoon nog niet. Hoewel ik veel vooruitgang heb geboekt de afgelopen zes maanden, is dat nog lang niet voldoende om er een dag op uit te gaan, workshops te volgen en me in een mensenmenigte te begeven. Dus moeten jullie maar voor mij gaan!

Meer weten? Lees het hier
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...