zaterdag 2 februari 2013

Volgende week

Afgelopen week heb ik mezelf eens goed verwend. Van mijn opgespaarde zakgeld nam ik een abonnement op de tijdschriften Gelukkig en Genoeg én ik kocht twee boeken die al langer op mijn verlanglijstje stonden: de 'Voedselzandloper' en 'Oersterk'. Ook ontving ik over de post maar liefst drie boeken (met dank aan de uitgevers!) waarvan ik een recensie ga schrijven. Ik ben in een nieuwe wonderlijke wereld terecht gekomen, waarbij ik soms uitgevers mail als ik interesse heb in een boek en zij me dan een recensie-exemplaar sturen.

Dat maakt dat ik met een enorme stapel leesvoer zit, fijn! Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen!

Ook maakte ik deze week  mijn 'debuut' in de krant. Marieke Henselmans schreef een artikel voor de geldbijlage van Het Parool, waarin ze onder meer verwees naar mijn blog. Natuurlijk had ze dat netjes van te voren gevraagd, maar even goed vond ik dat best spannend.

En nu over naar de orde van de dag. Wat kunnen jullie hier verwachten volgende week?
  • Zelf schoonmaakmiddel maken
  • Bereid alvast je belastingaangifte voor
  • Hoe zakgeld mij helpt om te consuminderen
  • Wat is jouw relatie met geld?
  • Hoe loyaal zijn we? 
Fijn weekend! Heb jij veel plannen dit weekend of ga je net als ik lekker lezen?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...