dinsdag 10 juli 2012

Update oven

Zo, de oven is geïnstalleerd, de gasleiding is doorgetrokken en de gaskookplaat zit er ook in. Knabbel en Babbel zijn weer vertrokken, de ergste puinzooi is opgeruimd en de rest mag Schatje doen als hij vanavond thuiskomt. En ik lig op de bank, blij dat 't achter de rug is. En erg tevreden. Ik ga maar eens bedenken wat ik het eerst ga bakken als de energie weer acceptabel is. Muffins! Of aardappelen uit de oven! Gehakttaart! Kokosmacronen! Alles tegelijk!

We waren in totaal €900 kwijt voor de oven, kookplaat en montage. Geen klein bedrag maar wel het geld meer dan waard. Omdat er een engeltje op mijn schouder zit, is deze aanschaf geen aanslag op de spaarrekening geweest. Beschouw t maar als een vervroegd verjaardagscadeau zei Oma. 'T is nogal een cadeau! Goed voor de eerstkomende 10 verjaardagen! Gelukkig hoef ik niet te wachten tot 5 augustus zelf, ik mag er eerder gebruik van maken ;-).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...