maandag 9 juli 2012

Laatste loodjes

Nog 1,5 week en dan start hier de zomervakantie. Dat valt niet mee die laatste loodjes, want geest en lichaam stellen zich al helemaal in op uitslapen, lange dagen en luie genoegens. En die rammelende wekker verstoorde dat gevoel enorm vanmorgen.

Er is nog geen eetplan voor deze week, dat ga ik zo maken. Wel zijn er wat aanpassingen in het eetpatroon die maken dat ik even anders met de voorraden moet omgaan. Ik ben onlangs gestart met een nieuwe behandeling en ik mag o.a. geen rood vlees meer eten (en geen suiker, alcohol, koffie).  Dat vraagt weer wat aanpassingen in het koken, voorlopig geen stoofpotjes van rundvlees meer....

Het afgelopen weekend vermaakten Zoon en ik ons goed terwijl Schatje op Norh Sea Jazz was. Wij deden veel spelletjes, bakten pannenkoeken, ontbeten in bed, sliepen lang uit (euh ik dan tenminste) en maakten zelf papier. Hier is ons weekend in foto's:








laatste kop koffie, vanaf nu mag ik niet meer ;-(

Pannenkoekenkunstwerk van Spaarcentje

Pannenkoekenkunstwerk van Zoon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...