zaterdag 14 april 2012

Unicefloop

Vandaag doet Zoon mee aan de Unicefloop.
De jaarlijkse UNICEF-loop is een gesponsorde wandeltocht van 5,10 of 15 km, waarbij basisschoolkinderen geld inzamelen door zelf sponsors te zoeken voor elke gewandelde kilometer. Ouders en grootouders mogen ook meelopen tegen betaling van € 5. Het thema van dit jaar is: kinderarbeid pikken we niet!

Zoon had dit jaar heel snel de envelop vol met sponsors door overal in de straat aan te bellen en vroeg aan school nóg een envelop, want ook familie verder weg moest worden benaderd. Hij gaat de 10 km lopen met Schatje. Ik hou me vandaag rustig en hoop ze aan de finish te begroeten. Dat zal dan mijn prestatie zijn: mijn kind toejuichen op een groot evenement waar veel mensen lopen. Het is niet het slimste wat ik kan bedenken, aan de andere kant, ik miste al zóveel van voetbaltoernooi tot circusvoorstelling van de school en zijn kinderfeestje, ik ga het gewoon doen. Ik ben redelijk op het moment en kan steeds beter doseren. Ben al lang niet meer over mijn grenzen gegaan, dus ik zou hier snel van bij moeten kunnen komen, mits ik er voor en erna niets doe.

Dus dat is het plan van de dag! Fijn weekend allemaal.

Vandaag op Spaarcentje kookt: Aardappelen met room uit de oven.

NASCHRIFT:
Ik heb het gedaan! Alles doet pijn, ik lig nu plat maar ik heb het gedaan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...