dinsdag 17 april 2012

Administratie

Vandaag een suffe administratiepost, ik heb de begroting bijgewerkt. Maandelijks kwam ik toch wat 'zwevende' uitgaven tegen: zoals de kosten voor de bankpassen en de betaalrekening, goede doelen (€6, maar toch...). Ook fröbelde ik wat in excell zodat ik de begroting makkelijker kan vergelijken met de uitgaven.

Spelen met cijfers heeft altijd groot effect: alles danst voor mijn ogen en ik ben misselijk. Voelde ik me van de week heel wat met mijn fietstocht naar de finish van de Unicefloop, even de administratie bijwerken en ik merk meteen weer dat ik er nog lang niet ben, qua gezondheid, functionerende hersencellen en concentratie.

Afijn, de computer gaat uit. Of nee, toch nog een mededeling, vandaag op Wel en Wee: Betutteling.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...