zondag 25 maart 2012

Geld moet rollen

Normaal vind ik dat niet, maar vandaag wel: geld moet rollen. Het heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ik me uitzonderlijk gammel voel door die rot klok die zo nodig een uur moest opschuiven. Ik  heb zin om ergens te lunchen. Niet nadenken maar gewoon het lekkerste bestellen wat er op de kaart staat terwijl de zon stralend schijnt. Maar dat doen we niet want ik ben toch te gammel om überhaupt ergens naar toe te gaan. En Schatje vertelde me net dat we helemaal geen geld hebben om ergens te gaan lunchen. Damn! Dan maar in de tuin zitten. Het valt niet mee vandaag....

Soms brandt het geld in je portemonnee omdat je voelt dat de wereld tegen je is, ook al schijnt de zon. De beste tactiek in dat geval is bij een ander je portemonnee inleveren, met de instructie deze goed te verstoppen op een plek waar jij niet aan denkt.

Het waait vanzelf wel weer over zo'n bui. Tot het zover is gaan we maar van de zon genieten, wel gedwongen hè, niet omdat dat nou zo fijn is....

P.S. Vandaag op Wel en Wee: Verloren tijd
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...