dinsdag 24 januari 2012

Taadaaaaa!!!

Vorige week passeerde de pageview teller de 200.000. Om dat te vieren organiseerde ik een give away waarbij ik uit iedereen die maar wilde meedoen én zich aanmeldde, één winnaar zou trekken. De prijs is Michael Pollans boek: Echt eten. Een handleiding.

48 lezers stuurden een reactie of een mail waarin ze aangaven mee te willen doen. Ook stuurden heel veel lezers een mail waarin ze aangaven niet mee te willen doen omdat ze het boek zelf al hebben. Wat me bijzonder heeft geraakt is dat heel veel lezers, of ze nu wel of niet in aanmerking voor de prijs wensten te komen, de gelegenheid hebben gebruikt om te vertellen wat ze vinden van Spaarcentje. Soms kort en bondig en soms hele verhalen. En allemaal positief. Het voelde als een warm bad waarin ik eens lekker kan gaan liggen als ik een dag heb dat ik het niet meer zie zitten. Dank voor alle warmte en bemoedigende lovende woorden en ook dank voor het vertrouwen dat sommigen mij schenken door hun eigen situatie toe te lichten en te vertellen wat het bloglezen met ze doet.


Goedgemutst kunnen we dan nu over gaan tot de orde van de dag: de trekking.

Men neme 48 briefjes en schrijven daar de namen van de 48 deelnemers op:


Die 48 briefjes vouw je 2 keer dubbel en stop je in een grote vaas:


Het geheel wordt met ferme hand geroerd door een assistent:



De assistent trekt vervolgens vastberaden het winnende lootje:


We zijn er bijna. Het lootje wordt opengevouwen en in de hoogte gehouden:


Kunnen we het lezen? Misschien iets dichterbij halen:




Gefeliciteerd Lucien en Sandra! Willen jullie naar consuminderenmetspaarcentje@hotmail.nl  mailen waar ik het naar toe mag sturen?

Voor diegenen die zich zorgen maken over verspilling: alle briefjes worden weer open gevouwen en kunnen worden gebruikt als notitieblaadje of boodschappenbriefje.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...