dinsdag 17 januari 2012

Cadeau ter ere van 200.000 bezoekers

Afgelopen zomer vierde ik mijn 80.000e bezoeker, vorige maand vierde ik mijn 1 jarig jubileum als Spaarcentje en nu nog een paar dagen en het aantal pageviews bereikt het magische getal van 200.000!

Wauw! Ik kan niet anders zeggen. Soms twijfel ik wel eens over het blog. Niet altijd is het makkelijk om een onderwerp te verzinnen. Meestal heb ik geen flauw idee waar ik over ga schrijven als ik ga tikken. En altijd is het zoeken naar een balans van informatie geven over consuminderen, in de stukjes 'iets van mezelf' stoppen (maar hopelijk niet te veel, want dat schrikt mensen af), niet al te veel in herhaling vallen, inhaken op het nieuws uit de buitenwereld en toch met iets nieuws komen.

Schrijven is natuurlijk leuk, maar gelezen worden nog veel leuker! Als kleine blijk van waardering geef ik een cadeautje weg:
Echt Eten. Een handleiding van Michael Pollan is  klein, handzaam en heel makkelijk leesbaar en sluit natuurlijk mooi aan bij mijn 'gezeur' over puur koken.


Pollan legt op overtuigende wijze uit hoe wij zouden moeten eten en maakt heel duidelijk wat voor hem niet onder de categorie eten valt (alles wat er door je autoraam naar binnen wordt geschoven is dus geen eten). Hoewel ik vaker boeken heb gelezen over gezond eten, springt dit er uit, doordat het zo bondig en leesbaar is. Geen gedoe over toevoegingen die je moet vermijden: als je ze niet goed kunt uitspreken, voel je aan je klompen aan dat ze weinig goeds doen voor je gezondheid.

Eerder schreef ik er een logje over, dat je onder de tabs met recensies vindt. Ik leende het boek uit de bibliotheek, bracht het met veel moeite weer terug en kreeg het tijdens de feestdagen cadeau. Mijn eigen exemplaar geef natuurlijk niet weg, maar wel een exemplaar dat voor dit doel wordt aangeschaft.

Wil jij in aanmerking komen voor deze give-away? Dat kan op 2 manieren:

  • Geef hieronder aan dat je graag meedoet met de give-away. 
  • Omdat reageren de laatste dagen moeilijk gaat (tip: start internet op in bijvoorbeeld mozilla firefox of upload je versie van internet explorer), kun je ook een mail sturen naar consuminderenmetspaarcentje@hotmail.nl
Reageren kan tot en met zondag 22 januari.

VOOR DE DUIDELIJKHEID: HET IS GEEN KOOKBOEK

Meer weten over puur koken? Vandaag op Spaarcentje kookt het 3e artikel: Proeven.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...