vrijdag 30 september 2011

problemen met reageren bij mensen

Het lukt me momenteel niet om te reageren bij veel collegabloggers. Om een mij onbekende reden kan ik niet meer met mijn google account reageren, bijvoorbeeld op de verschillende blogs van Zena, terwijl dit tot half augustus altijd probleemloos lukte Toen ineens niet meer. Na wat gepruts lukte het via een omweg en moest ik telkens een nieuw google account aanmaken, gewoon met telkens dezelfde gegevens. Dat ging 2 dagen goed. Nu lukt ook dat niet meer. Als ik een reactie tik en dan bij profiel: 'google account' selecteer is óf mijn tekst weg óf ik word doorgestuurd naar een andere pagina en krijg een foutmelding.

Omdat sommigen in het reageergebied bij profiel ook 'NAAM/UR'L hebben staan, kan ik dan toch een reactie plaatsen. Maar dat kan alleen als de betreffende blogger in zijn dashboard-intstellingen- reacties heeft aangevinkt dat iedereen berichten kan plaatsen (dus ook anoniem). Nu begreep ik bij sommige lezers dat ze dan vervelende berichten krijgen (zoals mevrouw jee laatst). Die hebben dus de mogelijkheid dat iedereen berichten kan plaatsen uitgevinkt. Dat begrijp ik heel goed, maar ik kan dus bij die mensen geen berichten meer plaatsen.

Op de één of andere manier werkt mijn google account niet goed en lukt het ook niet om via open ID te reageren.

Wie herkent dit en heeft de gouden tip? Ik heb dit sinds half augustus. De tip die ik gisteren van iemand kreeg (aanmelden uitvinken bij google account) werkt niet want ik kom niet eens meer bij de aanmelden pagina terecht.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...