dinsdag 13 september 2011

Op de valreep....

Omdat de winnaar van de give away ter ere van de 80.000 bezoeker van 'Spaarcentje' onvindbaar was, had ik met mezelf afgesproken dat ik na het passeren van de grens van 100.000 een nieuwe trekking zou gaan houden, met de namen van de lezers die zich hadden aangemeld.

Nog net op tijd werd Ellen wakker in de grot waar ze deze zomer zat, afgesloten van de moderne communicatiemiddelen en riep: 'hier ben ik dan!" (Ik mag je wel een beetje dollen toch Ellen?)

Ellen schreef toen ze zich inschreef:

Ik ga een kansje wagen! Heb net sinds deze maand de krant opgezegd omdat het te duur werd nu we heel erg in inkomen achteruit zijn gegaan.

Een herkenbare situatie. Bij ons was toentertijd de krant één van de eerste zaken waar we op bezuinigden omdat er geen geld meer voor was. Nu, 3 jaar later hebben we wel weer een abonnement, omdat er keuzes zijn gemaakt ten voordele van de krant en ten nadele van andere zaken die we minder missen. Ik leg elke maand 28 euro opzij (7 euro per week) en betaal hiermee de 3 maandelijkse rekening.

De bonnen zijn naar je onderweg en ik wens je veel leesplezier!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...