woensdag 28 september 2011

Ik kan het fröbelen niet laten....

Iedereen heeft zo zijn eigen manieren om met emotionele onrust om te gaan. Bij onrust gaat de één poetsen, de ander gaat snoepen of shoppen en Spaarcentje gaat met meubels schuiven. Dat doe ik al zolang als ik me kan herinneren. Als er op gevoelsniveau grote gebeurtenissen plaatsvinden moet bij mij de woninginrichting er aan geloven. Keukenkastjes herinrichten is ook bijzonder bevredigend als de onrust wat minder diepgaand is. Soms is het alleen wel vervelend voor huisgenoten die zich afvragen waar de borden staan en de pindakaas is gebleven.

Omdat met meubels schuiven er bij mij nu niet in zit (te weinig energie) heb ik dan maar weer eens mijn blogs wat opgefrist (ja, ook Spaarcentje kookt!).  Ik moet toegeven dat het iets minder bevredigend is dan het daadwerkelijk schuiven met spullen, maar toch....het heeft in ieder geval geen geld gekost.....

Wat doe jij als je onrustig bent? Kost dat geld?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...