donderdag 14 juli 2011

Give Away

Binnenkort passeer ik de grens van 80.000 bezoekers. Dat is nogal wat, voor mij dan ;-).
Het maakt me blij dat ik mijn flodders niet zomaar de ruimte in stuur, maar dat ze ook nog ergens aankomen. Of ze echt gelezen worden dat weet ik natuurlijk niet. Vast wel door een aantal mensen, gezien de leuke, lieve en aanmoedigende reacties die ik regelmatig krijg.

Om dit te vieren is het tijd voor een cadeautje. Ik geef bonnen weg voor 2 weken leesplezier met  De Volkskrant. Ga je toevallig op vakantie in Nederland en lijkt het je fijn om door middel van een bon dagelijks een krantje te halen? Of heb je geen geld voor een krantenabonnement en zou dit voor jou een heerlijke luxe betekenen? Plaats een reactie onderaan dit bericht en wie weet heb jij mazzel. Je kunt reageren tot en met 22 juli aanstaande.

Alle namen van deelnemers worden op een briefje geschreven en de winnaar wordt gegrabbeld uit een bak.
(De bonnen zijn geldig tot en met 31 december 2011).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...