donderdag 23 juni 2011

Uitdaging voor komende week

Vrijdag of zaterdag gaan we boodschappen doen. En ik heb mezelf voorgenomen zo min mogelijk te kopen. Zoals ik eerder schreef was het een dure maand om diverse redenen en het budget is op. We hebben een gevulde voorraadkast en voor veel dingen bedenk ik wel een alternatief. De groenteboer is voor komende week afgezegd, dat spaart € 12,50 uit. Ik heb nog zeker voor 3 dagen eten in de vriezer en de rest plukken we uit de tuin. En dat ketjapstoofschotelje van rundvlees en limoenblaadjes dat in mijn hoofd rondspookt, ga ik gewoon van seitan maken. Ik heb zat glutenmeel, dus daar hoef ik ook geen geld aan uit te geven. Een keer pannenkoeken eten en dan is de week en de maand al weer om en beginnen we weer met een schone lei.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...