woensdag 4 mei 2011

Tweedehands woensdag

Twee weken geleden plaatste ik op Tweedehands Woensdag een In Memoriam omdat ik afscheid moest nemen van mijn Magimix, die na trouwe dienst de geest gaf. Wat ik toen niet kon vermoeden, was dat er een klein en vooral gul engeltje dat berichtje las en dat vervolgens besloot om contact met mij op te nemen met de mededeling dat ik haar Moulinex mocht hebben! Het bleek dat we niet al te ver van elkaar vandaan woonden en afgelopen zondag haalde Schatje, onderweg naar het verjaarsfeest van Oom en Tante, de Moulinex op.

Is het geen dotje! En hakken en raspen dat ie doet! Plus sinaasappels persen, een meerwaarde ten opzichte van de Magimix. Ik ben diep geroerd door het feit dat ik zomaar zoiets cadeau krijg van een bloglezeres. Ik heb haar natuurlijk wel in ruil wat verwend, met bloemen uit eigen tuin,een aarbeienplantje en een pot zelfgemaakte rabarberjam, dus ik hoop dat de ruil haar ook plezier heeft opgeleverd.

lieve 'met het oog op de toekomst', ik weet niet of je dit leest, maar je bent een tof mens!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...