zondag 22 mei 2011

Niet één maar twee awards...

Eerder deze maand kreeg ik een award van Eenvoud loont waarin ze meldt dat ik inspirerend schrijf en met de nodige relativering. En zojuist kreeg ik nóg een award, dit maal van Fredrigues Wereld met de zeer complimenteuze woorden dat ik over doorzettingsvermogen, optimisme en (nu ook weer) vermogen tot relativeren beschik.

Wat een leuk compliment! Dank hiervoor! Zeker als je bedenkt dat het genoemde relativeringsvermogen niet bepaald is komen aanwaaien. Als er één iemand rondliep met een goed ontwikkeld gevoel voor drama, dan was ik het wel! Maar mensen kunnen veranderen blijkt maar weer. Niet alleen het ouder worden, ook de ervaringen die we onderweg opdoen maken dat we een predikaat opgeplakt krijgen dat vroeger als een te krap zittende jas zou hebben gezeten en die nu als gegoten zit. Tot mijn eigen verbazing, dat dan weer wel.

Het idee van een award ontvangen is ook het doorgeven. Daar heb ik lang over nagedacht want al begin mei toen ik de award van Eenvoud loont ontving, begon ik te piekeren over wie er met zijn/haar blog aandacht verdient. Ik ga voor een aanmoedigingsaward voor Oog op de toekomst in de hoop dat ze weer vaker een blogje gaat schrijven. Nu door de drukte van haar opdrachten en het turbulente jaar dat ze doormaakt, is het er niet veel van gekomen. Het was zelfs een tijd stil op haar blog. Een paar weken geleden maakte ze een doorstart en ik hoop dat ze dit doorzet!

Dus bij deze slinger ik de award de digitale ruimte in, vangen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...