woensdag 16 maart 2011

Tweedehands woensdag

 

Op deze plek zet ik elke woensdag een gratis tweedehands gekregen voorwerp en de gulle gever in het zonnetje.

Maak kennis met mijn Kenwood. Of eigenlijk die van mevrouw de H. Ik kreeg deze supermachine 2 jaar geleden toen mevrouw de H. naar een verzorgingshuis ging. Ze heeft haar leven lang gebakken, gekookt en kookboeken verzameld tot het niet meer ging vanwege haar toenemende gezondheidsklachten. Voor de dochter van mevrouw de H. is koken een blik bonen opwarmen, vandaar dat ik werd benaderd met de vraag of ik blij zou zijn met wat kookspulletjes.

Ik gebruik de Kenwood bijna dagelijks om deeg te mengen en beslag te maken. Zonder zou ik lang zo veel niet kunnen bakken aangezien ik niet over voldoende spierkracht beschik. Ik overdrijf niet als ik schrijf dat ik inmiddels totaal onthand zou zijn zonder.

Mevrouw de H. overleed een  kleine 2 maanden geleden. Maar ik denk nog dagelijks aan haar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...