zaterdag 12 maart 2011

Ditjes en datjes

Afgelopen week gaven we € 93,65 aan boodschappen uit. Dat vind ik nog best meevallen aangezien daar ook veel extra's bij zat voor de verjaardag van Zoon. Toen kochten we veel luxe spullen en geen voorraad. Die moesten we vanmorgen aanvullen en deze week gaan we wat hoger uitkomen vrees ik. Het zou dus zomaar kunnen dat de vakantiepot geplunderd wordt. Geen nood, op een ander moment gooien we er vast weer bij....

Verder weinig te melden, anders dat de zon schijnt, de tuin zaaiklaar is en er pakjes met zaden liggen te wachten op hun volgende stap in de wereld. Sommige zaadjes gaan we maar eerst binnen opkweken en als het wat wordt mag het grut de tuin in. Ik ben geen tuinexpert, hoewel ik wel ooit een bijbaantje had bij een groot tuincentrum....maar anders dan het bijbaantje als privékok waar ik deze week over schreef, heeft het bijklussen op het tuincentrum niet geleid tot enige kennis op groengebied en wel geleid tot een grondige hekel aan alle door de commercie verpeste feesten als Kerstmis, Pasen en moederdag.

Fijn weekend allemaal!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...