woensdag 23 februari 2011

Spaarcentje lanceert kooksite

Ook al kan ik helaas niet werken, dromen blijf ik wel doen. Ik wil nog zoveel doen als ik ooit weer over een goede gezondheid beschik. Eén van mijn grootste wensen is een kookboek te schrijven, vol met betaalbare en lekkere recepten. Koken is mijn grote passie (en het opeten). Voorheen lette ik totaal niet op de prijzen van ingrediënten, als ik ergens trek in had, dan maakte ik het gewoon. Nu met een veel kleiner budget is dat niet meer haalbaar. Evengoed merkte ik dat het koken net zo leuk bleef! Het is leuk om telkens weer iets lekkers te verzinnen, ook als je minder te besteden hebt. Als gezondheidsfanaat en beroepszeurkous eet ik zoveel mogelijk suikervrij, zonder enge toevoegingen en zo veel mogelijk biologisch, dat weten jullie inmiddels wel want daar heb ik al genoeg over gezeurd hier. Natuurlijk plaatste ik al regelmatig recepten hier, maar als opstapje naar een kookboek, maakte ik een kooksite. Natuurlijk is de site nog lang niet compleet, maar wat niet is kan nog komen.....

Misschien vinden jullie het leuk eens een kijkje te komen nemen?

Tadatatdaaaaa!!!!!!!!!!!!! Hier is tie dan:

Spaarcentje kookt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...