donderdag 17 februari 2011

Een award!

Wauw, ik kreeg een award van een collegablogger uit de België: vergreetmenietje! Ik ben blij met deze surprise! Het schept ook een verantwoordelijkheid want het is de bedoeling dat ik de award doorgeef aan 3 tot 5 medebloggers en dan nog liefst bloggers die nog niet zo lang schrijven.

Even kort de spelregels:
Als eerste: noem van wie je de award kreeg.
Als tweede: geef de award door aan medebloggers en geef de link van hun blog.
Als derde: laat een berichtje achter op deze blogs, zodat ze weten dat ze een award hebben gekregen.

O jee, daar gaan we al! Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie al wel of niet lang schrijft. En sommigen hadden eerst een blog over een ander onderwerp, telt dat dan mee?

Ik trek me er gewoon maar niet zoveel van aan en noem hier de blogs die van mij in het zonnetje gezet mogen worden en waarvan ik zo op het eerste gezicht zie dat ze nog geen jaar bezig zijn.

Tadaaaaaaaa!!!!!!!!




Een award voor: ……..de nieuwe blog van Zena. Zena kenden we al van haar blog Zena’s wereld maar sinds kort is ze op de groene toer: Op groen en duurzaam kunnen we meelezen hoe ze een biologische boerderij bezoekt en twijfelt over de aanschaf van 25 kilo diervriendelijk vlees. Leuk om te lezen!

Een award voor:………ikgahetandersdoen van Valhalla, volgens mij sinds november in de lucht en ik vind het erg leuk en vermakelijk om met haar mee te lezen over het consuminderen en sparen om de schuld aan haar ouders af te betalen en zo de Noorwegen droom te gaan verwezenlijken. Scherp, met humor en met het vermogen om je lekker wakker te schudden. Ik begreep dat ook zij al eerder een blog had, maar daar ben ik niet mee bekend.

En tot slot een award voor:……..duurzaamsparen van Oryx. Eigenlijk kan ze overal over schrijven en het is altijd interessant. De ene keer krijgen we waardevolle informatie over verantwoorde cosmetica en huidverzorgingsproducten. De andere keer schrijft ze een mooi stukje over mogelijke terugkeer van wolven in Nederland, over van bank veranderen en plaatst ze een heel grappig filmpje over een webshop waar je niets kunt kopen.

Vergreetmenietje, dank je wel! Ik had jouw blog al vaker bezocht en vind het leuk dat je me op deze manier in het zonnetje zet. Ik zie dat je uit het prachtige Antwerpen komt of daar in de buurt woont. Mijn vader is daar geboren en hij zong altijd voor ons het lied “op de Boerentoren daar woont madame plonché, van voren een bollenwinkel, van achteren een café’ (weet de tekst niet meer echt goed, zou ik aan Zus moeten vragen). Pas jaren later ontdekte ik dat de Boerentoren echt bestond en de eerste wolkenkrabber van Europa was!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...